REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

WWW.PASIEKAZROZTOCZA.PL

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.pasiekazroztocza.pl Sprzedającym-Sklepem jest Paweł Maksymiec z siedzibą na ul. Aleja Południowa 61, 22-600 Tomaszów Lubelski, pasiekazroztocza@gmail.com , kom. 781096087, zwanego sklepem.

1. ZASADY OGÓLNE

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.pasiekazroztocza.pl Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

Wszystkie towary oferowane w Sklepie Internetowym są: oryginalne, wolne od wad, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie miody są miodami produkcji własnej.

W celu złożenia i realizacji zamówienia, Klient musi dysponować aktywną skrzynką elektroniczną za pośrednictwem, której nastąpi kontakt w kwestiach realizacji zamówienia. Klient dokonujący zakupów w sklepie musi być osobą pełnoletnią, zdolną do czynności prawnych, a jego zakup w sklepie nie jest związany bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą. Wszelkie materiały (treści, teksty, ilustracje, zdjęcia itp.) przedstawione w sklepie w obrębie domeny www.pasiekazroztocza.pl są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst ujednolicony: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.

2. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Złożenie zamówienia polega na dodaniu wybranych ze strony www.pasiekazroztocza.pl, zakładki sklep produktów, dodanie ich do koszyka, wybranie formy wysyłki , podania danych do wysyłki i wybrania opcji płatności. Nie jest wymagane założenie konta w celu realizacji zamówienia. Podane na stronie ceny są cenami brutto. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki, jest on naliczany podczas składania zamówienia. Zamówienie można złożyć 24 h/ dobę, ale realizacja zamówień następuje wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienie może być zrealizowane tylko jeśli Klient wypełni poprawnie formularz składania zamówienia, poda prawidłowe dane adresowe, e-mailowe i numer telefonu.

Jeśli podane przez Klienta dane nie będą prawidłowe, sklep skontaktuje się z klientem w celu weryfikacji zamówienia. Jeśli kontakt nie będzie skuteczny lub niemożliwy ze względu na błędnie podane dane, sklep ma prawo anulować zamówienie i jeśli było ono opłacone zwrócić środki.

Zamówienia nieopłacone 7 dni od daty złożenia są anulowane.

Paczki wysyłamy kurierem DPD (za pobraniem lub przy płatności z góry); kurierem Inpost oraz do paczkomatów InPost. Zamówienie można też odebrać osobiście w siedzibie sklepu ul. Aleja Południowa 61, 22-600 Tomaszów Lubelski od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-20:00 po wcześniejszym otrzymaniu informacji.

Koszt wysyłek jest kalkulowany podczas składania zamówienia. Pakujemy paczki do 25kg. Cennik dostaw oraz możliwe warianty znajdują się pod adresem (dodać adres) Do zakupionych produktów wystawiamy paragon imienny, dlatego podanie danych Klienta jest niezbędne. Na wyraźne żądanie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

Do każdego zamówienia wystawiany jest osobny dokument sprzedaży (paragon/faktura VAT). Nie można połączyć dwóch lub więcej zamówień w jeden dokument sprzedaży. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w bazie Sklepu podczas składania zamówienia. Zamówienie jednak nie może zostać zrealizowane, jeśli Klient nie poda swoich danych osobowych niezbędnych do jego realizacji. Klient ma prawo w dowolnej chwili usunąć lub edytować swoje dane z bazy danych klientów sklepu, kontaktując się ze sklepem pod adres mailowym pasiekazroztocza@gmail.com bądź pocztą tradycyjną pod adresem ul. Aleja Południowa 61, 22-600 Tomaszów Lubelski Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma informację o statusie jego realizacji oraz podczas zmiany jego kolejnych statusów. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego edycji. Wszelkie uwagi do zamówienia należy wpisać w pole “Uwagi do zamówienia” podczas jego składania. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia odbywa się od momentu zaksięgowania na koncie zapłaty za zamówienie (płatność z góry) lub od złożenia zamówienia (płatność za pobraniem) w dni robocze. Klient może dokonać płatności korzystając z bezpośredniego przelewu na konto sklepu internetowego, podane w jednym z kroków, podczas składania zamówienia, skorzystać z ” szybkiego przelewu” lub płatności kartą za pośrednictwem PayU (musi zaakceptować regulamin PayU podczas dokonywania transakcji), lub przy odbiorze.

Realizacja zamówienia trwa do 5 dni roboczych. Jeśli czas realizacji będzie wydłużony, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany poprzez e-mail.

Wysyłka jest realizowana do 2 dni roboczych od dnia zakupy.

Czas dostarczenia zamówienia do Klienta jest zależny od czasu realizacji zamówienia przez Inpost lub firmę kurierską DPD (około 1-2 dni od zmiany statusu zamówienia na zrealizowany).

W przypadku nieodebrania przez Klienta paczki z paczkomatu Inpost lub paczki kurierskiej z winy Klienta, następuje zwrot środków za zamówienie potrącony o koszty wysyłki i zwrotu.

3. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Konsument – Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: “art. 27, 28, 29, 31, 37 i 38 ustawy o prawach konsumenta.). Produkt musi być jednak w stanie nienaruszonym ( słoiki nieodkręcane). Oświadczenie należy wysłać na adres sklepu lub adres e- mail: pasiekazroztocza@gmail.com . Zwrot musi nastąpić najpóźniej w terminie 14 dni od momentu jego otrzymania.

Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

W przypadku odstąpienia od umowy, koszt zwrotu produktów ponosi Klient.

4. REKLAMACJE

Reklamacje należy składać na adres korespondencyjny sklepu lub e-mail: pasiekazroztocza@gmail.com Złożenie reklamacji polega na przesłaniu wyjaśnienia reklamacji (powód reklamacji) wraz z dowodem zakupu i zdjęciem.

Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia (wysłania na adres korespondencyjny). Sklep może oddać pieniądze za zakupiony towar. Zwrot środków następuje w ciągu 5 dni od daty pozytywnej decyzji rozpatrzenia reklamacji. Zwrot dokonywany jest metodą PayU lub na wskazane przez reklamującego konto. W przypadku reklamacji związanej z usługami kurierskimi DPD/Inpost warunkiem jej rozpatrzenia jest spisanie protokołu szkody. DPD https://protokol.dpd.com.pl/ Inpost https://inpost.pl/protokol Produkty są zapakowane ekologicznie i bezpiecznie.

5. USTALENIA KOŃCOWE

Sklep może zmienić regulamin w każdej chwili o czym poinformuje Klienta e-mailem.

Sklep może zmienić ceny produktów w dowolnej chwili. Zmiana nie dotyczy zamówień będących w realizacji.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych GIODO z dnia z dnia 10 maja 2018 r.

Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej.